Планові показники

Проведенню план-фактного аналізу на підприємстві передує визначення керівництвом цільових показників діяльності, що свідчать про ефективність бізнесу у різних вимірах та з різним ступенем деталізації. Такими показниками можуть бути обсяги закупівель, продажів, розміри собівартості та прибутку, кількість клієнтів та персоналу тощо. Структурований довідник «Планові показники» дозволяє класифікувати цільові показники діяльності підприємства за будь-яким набором вимірювань та з тим ступенем деталізації, якого потребує дане конкретне підприємство. Даний довідник містить готові шаблони, за допомогою яких реалізовані алгоритми розрахунку основних показників діяльності комерційного підприємства - показників планування продажів: оборот (загальний, за товарами, за послугами), собівартість (загальна, за товарами, за послугами), прибуток (загальний, від продажу товарів, від продажу послуг). Перелік планових показників, що містяться в довіднику, не є вичерпним і може бути розширений на основі системи показників планування, що діє на підприємстві.