Активна пропозиція
Механізм “Активна пропозиція” призначений для аналізу неліквідних товарів та систематизації торгових пропозицій щодо товарів/послуг, що підлягають реалізації насамперед. Інструмент "Активна пропозиція" закріплений у розділі "Маркетинг" підсистеми "Склад". Кнопка "Активна пропозиція" розташована на командній панелі документа Наряд-замовлення (рис. 1). При формуванні наряд-замовленню менеджер/виконавець має можливість оперативно отримати інформацію про першочергові товари, що підлягають реалізації (неліквіди, аксесуари), та запропонувати їх клієнту.
Мал. 1. Форма документа Наряд-замовлення
Форма обробки "Активна пропозиція" (рис. 2.) має три закладки: Аксесуари, Неліквіди, Послуги.
Мал. 2. Форма інструменту "Активна пропозиція" - Аксесуари
Підбір аксесуарів та послуг здійснюється натисканням відповідної кнопки на командній панелі, та у довіднику Номенклатура вибирається потрібний елемент. У форму “Активної пропозиції” виводяться дані про залишок, вартість, ціну та вагу по кожній категорії товарів. Заповнення реквізиту “вага” свідчить про позицію конкретного товару у списку пропозиції. Аналіз неліквідів здійснюється такими способами: вручну та з параметрами автозаповнення (рис. 3).
Мал. 3. Форма інструменту "Активна пропозиція" - Неліквіди
При виконанні команди "Заповнити неліквіди вручну" з'являється діалогове вікно (рис. 4), в якому можна зробити відбір за виробниками, товарами, застосовністю до моделей автомобілів, а також заповнити період протягом якого не продавалися товари та період, в якому стимулювали їх збут . У результаті формується Звіт з неліквідних товарів (мертвий склад) (рис. 4а та 4б).
Мал. 4. Форма інструменту "Активна пропозиція" - "Заповнити неліквіди вручну"
Мал. 4а. Звіт “Аналіз неліквідних товарів” (початок)
Мал. 4б. Звіт "Аналіз неліквідних товарів" (кінець)
Звіт з неліквідних товарів (мертвий склад) надає розгорнуту інформацію про продажі товару в період з найменшим попитом і в період, коли, наприклад, було вжито заходів щодо його просування та стимулювання продажу.