Аналіз робіт з замовлення-вбрання та ТОП-клієнтів

Цей звіт дозволяє отримати список замовлень-нарядів, виконаних за вказаний період, проаналізувати виплати виконавцям та рентабельність робіт. Користувач може обмежити набір даних звіту певними реквізитами. Наприклад, вибрати наряд-замовлення, в яких брав участь певний виконавець, або наряд-замовлення, що виконуються у зазначеному цеху підприємства. Список значень реквізиту "Типи ремонту" дозволяє обмежити перелік наряд-замовлень за типами ремонту (реквізит "Тип ремонту" документа "Наряд-Замовлення" ). Наприклад, можна відібрати тільки ті наряд-замовлення, які пов'язані з гарантійним ремонтом або передпродажною підготовкою. Група перемикачів «Стан» вводить додатковий фільтр, дозволяє отримати відомості, наприклад, тільки про закриті (виконані) замовлення-вбрання. Група елементів управління «Проміжні підсумки з угруповань» визначає порядок угруповання та подання проміжних підсумків щодо вартості робіт, виконаних виконавцями та розміру їх винагороди. Установка прапорця в реквізиті «Детально по роботам» дозволяє отримати відомості про те, які саме операції виконав виконавець за поточним замовленням, кількість нормо-годин на ці операції та їх вартість. Іноді, для зручності користувача системи, виконавцем певних операцій на наряд-замовленню може виступати бригада – кілька співробітників, об'єднаних в один логічний осередок, у межах якого кожному співробітнику можна призначити відсоток участі для розподілу суми винагороди за виконану роботу. Установка прапорця в реквізиті «Розкривати бригади» дозволяє відобразити у звіті відомості про розподіл витрат часу та винагороди серед членів бригади. Встановлення прапорця в реквізиті «Підсумки із з/ч та наряд-замовленню» дозволяє виділити загальну вартість запасних частин (товарів/матеріалів) у складі вартості товарів і робіт, реалізованих за поточним замовленням-нарядом.

Звіт «ТОП-клієнтів» дозволяє сформувати та проаналізувати рейтинг клієнтів щодо кількості звернень з приводу сервісного обслуговування та сум наданих послуг/поставлених товарів за виконаними замовленнями. До звіту потрапляє контактна інформація про клієнта, марку та рік випуску автомобіля. Також у звіті виводиться сума середньої виручки за VIN-кодом та одним зверненням. Приклад звіту:

Відомості з цього звіту можна використовувати, наприклад, при розробці програм лояльності, спеціальних пропозицій, знижок, подарунків тощо. При формуванні звіту передбачено відбір груп контрагентів і цехів, в яких проводилися роботи з сервісного обслуговування. Також можна зазначити кількісний «поріг» звернень – мінімальна кількість звернень клієнта за вказаний період (параметр «не виводити з кількістю звернень менше»).