Маючи багаторічний досвід впровадження інформаційних систем, нашими спеціалістами було вироблено перелік питань до Замовника, розгляд яких дозволяє підготувати ґрунт для якісного та швидкого старту.
Що має чітко уявляти Замовник:
- Види діяльності, які веде підприємство (послуги автосервісу , автосалон , магазин, оптовий склад, послуги евакуатора, транспортування вантажів тощо)
- Структура компанії (одна фірма, кілька об'єднаних фірм, фірма та група ПП, інші види спільної діяльності)
- Кількість робочих місць, функціональні обов'язки (ролі) працівників
- Приймальник СТО
- Касир
- Комірник
- Бухгалтер
- Менеджер автосалону
- Продавець
- Керівник
- Інші ролі
- Адреса, наявність та кількість територіально віддалених філій
- Яка інформаційна система використовується зараз (якщо є)
- Наявність бухгалтерської системи (яка) та необхідність організації обміну даними між бухгалтерською та оперативною системами обліку
- Необхідність взаємодії з іншими інформаційними системами (завантаження банківських виписок, імпорт прайслистів та каталогів постачальників)
- Офіційне дилерство (якщо є) і за якими брендами
- Необхідність перенесення даних із існуючих облікових систем
- Довідник Контрагентів
- Довідник Номенклатури товарів та послуг
- Залишки товарів на складах
- Залишки взаєморозрахунків із Контрагентами
- Інша інформація
- Чи обладнане робоче місце касира фіскальним реєстратором. Якщо так – марка, якщо ні – чи є необхідність друку касових чеків з облікової системи
- Наявність та склад апаратного забезпечення Замовника (наявність серверів, робочі місця співробітників, операційна система, технічні характеристики, що задовольняють мінімальні вимоги).
- Наявність кваліфікованого ІТ-персоналу (системний адміністратор, програміст, штатний чи позаштатний)
- Чи буде впровадження виробляється власними силами підприємства, чи є необхідність залучення наших фахівців
Етапи застосування:
- Передпроектний аналіз
- Визначення послідовності та термінів проведення робіт
- Підготовка апаратного забезпечення
- Встановлення та налаштування програмного забезпечення
- Первинне конфігурування та налаштування системи
- Навчання персоналу
Введення в експлуатацію, адаптація системи з урахуванням побажань Замовника (розробка індивідуальних друкованих форм, звітів та інше)