Впровадження

Маючи багаторічний досвід впровадження інформаційних систем, нашими спеціалістами було вироблено перелік питань до Замовника, розгляд яких дозволяє підготувати ґрунт для якісного та швидкого старту.

Що має чітко уявляти Замовник:

  • Види діяльності, які веде підприємство (послуги автосервісу , автосалон , магазин, оптовий склад, послуги евакуатора, транспортування вантажів тощо)
  • Структура компанії (одна фірма, кілька об'єднаних фірм, фірма та група ПП, інші види спільної діяльності)
  • Кількість робочих місць, функціональні обов'язки (ролі) працівників
    • Приймальник СТО
    • Касир
    • Комірник
    • Бухгалтер
    • Менеджер автосалону
    • Продавець
    • Керівник
    • Інші ролі
  • Адреса, наявність та кількість територіально віддалених філій
  • Яка інформаційна система використовується зараз (якщо є)
  • Наявність бухгалтерської системи (яка) та необхідність організації обміну даними між бухгалтерською та оперативною системами обліку
  • Необхідність взаємодії з іншими інформаційними системами (завантаження банківських виписок, імпорт прайслистів та каталогів постачальників)
  • Офіційне дилерство (якщо є) і за якими брендами
  • Необхідність перенесення даних із існуючих облікових систем
    • Довідник Контрагентів
    • Довідник Номенклатури товарів та послуг
    • Залишки товарів на складах
    • Залишки взаєморозрахунків із Контрагентами
    • Інша інформація
  • Чи обладнане робоче місце касира фіскальним реєстратором. Якщо так – марка, якщо ні – чи є необхідність друку касових чеків з облікової системи
  • Наявність та склад апаратного забезпечення Замовника (наявність серверів, робочі місця співробітників, операційна система, технічні характеристики, що задовольняють мінімальні вимоги).
  • Наявність кваліфікованого ІТ-персоналу (системний адміністратор, програміст, штатний чи позаштатний)
  • Чи буде впровадження виробляється власними силами підприємства, чи є необхідність залучення наших фахівців

Етапи застосування:

  1. Передпроектний аналіз
  2. Визначення послідовності та термінів проведення робіт
  3. Підготовка апаратного забезпечення
  4. Встановлення та налаштування програмного забезпечення
  5. Первинне конфігурування та налаштування системи
  6. Навчання персоналу

Введення в експлуатацію, адаптація системи з урахуванням побажань Замовника (розробка індивідуальних друкованих форм, звітів та інше)