Автоматизація автосалону

Одне із завдань, яке дозволяє вирішувати DieselService - це автоматизація автосалону.

Основними функціональними можливостями програми DieselService у сфері автоматизації автосалону є:

  • Досьє автомобіля – центральний документ для збору та накопичення всіх супутніх відомостей від постачання до кінцевих розрахунків із постачальником та покупцем; вся інформація про автомобіль зібрана в одному місці: постачальник, покупець, ціни, технічні характеристики, первинні облікові документи тощо.
  • Картка Автомобіля та звіт Історія автомобіля — багатоплановий облік та аналіз кожного автомобіля, що пройшов через підприємство (продаж, ремонт, обслуговування, сервісні кампанії, страхування).
  • Прихід автомобілів від постачальників та можливість повернень .
  • Прийом автомобілів на комісію та відповідальне зберігання .
  • Облік продажів автомобілів , включаючи витрати на транспортування, передпродажну підготовку, подарунки, знижки та ін.
  • Резервування автомобіля для покупців та зняття з резерву .
  • Прибуткова накладна , рахунок-фактура , видаткова накладна – електронні та друковані форми документів для організації обліку продажу.
  • Партійний валютний облік із відображенням курсових різниць у момент проведення первинних документів.
  • Вбудований класифікатор марок та моделей автомобілів.
  • Прибутковий касовий ордер та банківські виписки – прийом готівкових та безготівкових платежів від клієнтів, друк податкових накладних . Облік коштів на розрахункових рахунках та в касах підприємства.
  • Звіти з продажу автомобілів, облік взаєморозрахунків з контрагентами, звіт ТОП-клієнтів .
  • Контрагенти – довідник постачальників та клієнтів, контактні дані, автомобілі клієнтів, інша корисна інформація.
  • Історія звернень клієнтів автосалону.
  • Багаторівневий довідник Номенклатура – найменування, ціни, залишки запасних частин та матеріалів на складах, підбір аналогів та облік застосування запчастин у різних моделях автомобілів.
  • Контроль мінімальних залишків запчастин та матеріалів на складах, надання даних про аналоги, розміщення та облік замовлень постачальникам та прийом замовлень від клієнтів .
  • Інтеграція з каталогами постачальників , завантаження прайс-листів та прибуткових накладних .
  • Менеджер націнок – автоматичний розрахунок відпускних цін на запчастини та матеріали, відповідно до їх належності до певної товарної групи або марки (виробника), організація промо- та збутових акцій.
  • Активна пропозиція — механізм, який застосовується для організації різних маркетингових акцій (просування чи пріоритетний продаж певної категорії товарів, таких як аксесуари, акційні послуги та неліквіди).
  • Можливість організації різних програм лояльності , заснованих на пробігу та віці автомобіля (дисконтні картки, фіксовані та накопичувальні знижки), а також аналіз наданих знижок.
  • Обмін даними з BAS Бухгалтерія.
     

Цікаво подивитись програму? Ви можете замовити демонстрацію або пробний доступ на наш сервер для ознайомлення з продуктом та самостійно випробувати усі його переваги.