Автоматизація автосервісу

Одне із головних завдань, яке дозволяє вирішувати DieselService - це автоматизація автосервісу.

Якщо Ви власник, керівник або менеджер СТО та/або магазину запчастин, ви дуже гарно розумієте наскільки важливо мати відповідний інструмент для керування та обліку всього із чим та з ким Ви працюєте. Вам потрібні можливості ув'язати облік деталей та витратних матеріалів, баз даних автомобілів та клієнтів, контроль та планування роботи підрядників та співробітників у єдиний механізм, а потім оперативно передати дані в базу бухгалтерів. Таку, та багато інших можливостей вам надасть DieselService - програма комплексного вирішення цих завдань.

Основними функціональними можливостями програми DieselService у сфері автоматизації автосервісу є:

  • План робіт та планувальник – моніторинг поточної завантаженості СТО, оформлення заявок на ремонт, постановка в чергу на обслуговування.
  • Замовлення-наряд – технічне завдання на обслуговування автомобіля, список необхідних запасних частин та матеріалів, розрахунок вартості замовлення.
  • Створення різних категорій цін нормо-години та тарифів , автоматичний розрахунок ціни на роботи на замовлення-вбрання та оплати виконавцям.
  • Рахунок-фактура та Акт виконаних робіт – документальне оформлення послуг з ремонту автомобілів.
  • Прибутковий касовий ордер та банківські виписки – прийом готівкових та безготівкових платежів від клієнтів, друк податкових накладних . Облік коштів на розрахункових рахунках та в касах підприємства.
  • Картка Автомобіля, Досьє автомобіля клієнта, звіт по Історії автомобіля - багатоплановий облік та аналіз кожного автомобіля, що пройшов через підприємство (продаж, ремонт, обслуговування).
  • Участь у сервісних кампаніях автовиробників та автоматична перевірка автомобіля, що зайшов на ремонт за VIN-кодом.
  • Внесення даних про страхування КАСКО та ОСАЦВ.
  • Контроль проходження сервісних компаній та виконання рекомендацій щодо технічного обслуговування.
  • Вбудований класифікатор марок та моделей автомобілів.
  • Багаторівневий довідник Номенклатура – найменування, ціни, залишки запасних частин та матеріалів на складах, підбір аналогів та облік застосування запчастин у різних моделях автомобілів.
  • Контроль мінімальних залишків запчастин та матеріалів на складах, надання даних про аналоги, розміщення та облік замовлень постачальникам та прийом замовлень від клієнтів .
  • Інтеграція з каталогами постачальників, завантаження прайс-листів, прибуткових та іншіх накладних.
  • Менеджер націнок – автоматичний розрахунок відпускних цін на запчастини та матеріали, відповідно до їх належності до певної товарної групи або марки (виробника) або відповідно до інших гнучких критеріїв ціноутворювання.
  • Активна пропозиція — механізм, який застосовується для організації різних маркетингових акцій, таких як просування чи пріоритетний продаж певної категорії товарів, наприклад аксесуари, акційні послуги, боротьба із неліквідами та інше.
  • Можливість організації різних програм лояльності, заснованих на пробігу та віці автомобіля (дисконтні картки, фіксовані та накопичувальні знижки), а також аналіз наданих знижок.
  • Контрагенти – довідник постачальників та клієнтів, контактні дані, автомобілі клієнтів, інша корисна інформація.
  • Облік взаєморозрахунків із контрагентами, контроль неоплачених робіт.
  • Розрахунок виробки виконавців .
  • Формування звітів з аналізу робіт із Наряд-замовлень, аналіз виробітку, звіти з прибутку та ТОП-клієнтів .
  • Обмін даними з BAS Бухгалтерія.
     

Цікаво подивитись програму? Ви можете замовити демонстрацію або пробний доступ на наш сервер для ознайомлення з продуктом та самостійно випробувати усі його переваги.