Одне із завдань, яке дозволяє вирішувати DieselService - це автоматизація торгової діяльності підприємства .
Торгівля може бути профільним напрямом діяльності компанії або супутнім, наприклад, як на підприємствах автосервісу та автосалону.
Що потрібне для автоматизації такого напряму діяльності?
По-перше, детальний облік та оперативний аналіз товарних позицій: контроль залишків на своїх складах та швидкий доступ до інформації про залишки та ціни у постачальників, облік аналогів товарів, аналіз та боротьба з «мертвим складом», валютний облік та гнучке ціноутворення.
По-друге, організація розподіленої роботи співробітників, у тому числі віддалених територіально, включаючи торгових менеджерів, озброєних мобільним додатком.
По-третє, потрібен багатофункціональний механізм, що забезпечує налагоджену та ефективну роботу співробітників усіх рівнів: склад, відділ продажу, бухгалтерія, аудит.
На всі ці, та багато інших питань зможе відоповісти DieselService - програма комплексного вирішення цих завдань.
Основними функціональними можливостями програмного комплексу DieselService, що дозволяють автоматизувати діяльність торгового підприємства, магазину запасних частин, оптового складу є:
- Прибуткова накладна , рахунок-фактура , видаткова накладна – електронні та друковані форми документів для організації обліку продажу.
- Облік замовлень постачальникам та прийом замовлень від покупців , облік повернення товару .
- Оперативний контроль залишків товарів на складах, можливість вказівки мінімально допустимих залишків кожного товару.
- Введення залишків та переміщення ТМЦ між складами/магазинами, оприбуткування надлишків та списання товарів , підготовка відомостей для проведення інвентаризацій .
- Облік та друк довіреностей на отримання товарно-матеріальних цінностей.
- Облік партій товарів та можливість застосування різних методів визначення собівартості (FIFO, LIFO, «за середнім»).
- Прибутковий касовий ордер та банківські виписки – прийом готівкових та безготівкових платежів від клієнтів, друк податкових накладних .
- Облік коштів на розрахункових рахунках та в касах підприємства.
- Партійний валютний облік із відображенням курсових різниць у момент проведення первинних документів.
- Вбудований класифікатор марок та моделей автомобілів.
- Облік взаєморозрахунків із контрагентами, контроль неоплачених поставок.
- Багаторівневий довідник Номенклатура – найменування, ціни, залишки запасних частин та матеріалів на складах, підбір аналогів та облік застосування запчастин у різних моделях автомобілів.
- Можливість організації адресного складу та поділу товарів за категоріями .
- Друк каталогів (прайс-листів) товарів .
- Контроль мінімальних залишків запчастин та матеріалів на складах, надання даних про аналоги , розміщення та облік замовлень постачальникам та прийом замовлень від клієнтів .
- Інтеграція з каталогом TecDoc , каталогами постачальників , завантаження прайс-листів та прибуткових накладних .
- Гнучка система ціноутворення у вигляді використання механізму фіксованих цін, документа Призначення цін та обробки Менеджер нацено к.
- Менеджер націнок – автоматичний розрахунок відпускних цін на запчастини та матеріали, відповідно до їх належності до певної товарної групи або марки (виробника), організація промо- та збутових акцій.
- Активна пропозиція — механізм, який застосовується для організації різних маркетингових акцій (просування чи пріоритетний продаж певної категорії товарів, таких як аксесуари, акційні послуги та неліквіди).
- Можливість організації різних програм лояльності , заснованих на пробігу та віці автомобіля (дисконтні картки, фіксовані та накопичувальні знижки), а також аналіз наданих знижок.
- Контрагенти – довідник постачальників та клієнтів, контактні дані, інша корисна інформація.
- ABC-аналіз продажів, ТОП-клієнтів, звіти з прибутку, доходів за документом, план-фактинний аналіз .
- Обмін даними з BAS Бухгалтерія.
Цікаво подивитись програму? Ви можете замовити демонстрацію або пробний доступ на наш сервер для ознайомлення з продуктом та самостійно випробувати усі його переваги.