Команди документа
Командна панель документа включає спеціально розроблені кнопки, які відкривають вікна різних звітів та обробок чи призначені до виконання певних дій із документом. Залежно від розташування - над шапкою або в табличній частині - панель має різний склад. Тому розділимо командні панелі на 2 види:
- що стосуються всього документа, вона знаходиться у верхній частині документа над його шапкою,
- що відноситься до табличної частини документа (детально у наступному розділі).
Розглянемо командну панель документа, яка розташована у верхній частині документа над його шапкою .
Основні складові командної панелі документа:
звіт Руху документів,
структура підпорядкованості Дерево документів,
функція прикріплення файлу з фотографією оригіналу документа,
параметри об'єктів,
звіт Взаєморозрахунки,
кнопки вибору періоду,
кнопки виконання дії "Провести", "Скасувати проведення", "Створити на підставі".
звіт Доходи за документом (накладний),
кнопки відкриття карток контрагента та автомобіля,
буфер обміну
підпис
перегляд історії змін.
Нижче опис основних функцій та звітів.
Кнопка “Рухи документа” формує звіт з руху документа з регістрів та рахунків. Цей звіт має дві відповідні закладки.
Звіт Руху документа з регістрів формується у межах тих регістрів, які торкнулися цієї операцією. За документом Наряд-замовлення це партії товарів (якщо має місце реалізація товару), історія рухів товарів (якщо має місце реалізація товару), вироблення виконавців, взаєморозрахунки покупців.
Кожен звіт по певному регістру можна розкрити, натиснувши "+".
Партії товарів (звіт Руху документа з регістрів):
Історія рухів товарів (звіт Руху документа з регістрів):
Вироблення виконавців (звіт Руху документа з регістрів):
Взаєморозрахунки покупців (звіт Руху документа з регістрів):
Звіт Руху документа за рахунками подає дані у вигляді таблиці з проводками за кореспондуючими рахунками (аналогічними бухгалтерськими):
Кнопка “Дерево документів” формує структуру підпорядкованості документів щодо певної операції:
Кнопка “Взаєморозрахунки” формує відповіднийзвіт із покупцями (наряд-замовлення, видаткова накладна) або постачальниками (прибуткова накладна):
Кнопка "Вибір періоду" відкриває відповідне вікно, в якому можна задати день, місяць, рік для виведення списку документів, обмеженого періодом:
Кнопка “Доходи за документом” формує звіт з аналізу доходів від операції, включаючи ціну та суму приходу та продажу (щодо вартості робіт, ціна приходу відповідає вартості нормо-години виконавця), додаткові витрати (комісійна винагорода), маржу у вартісному та процентному відношенні, а також вартість роботи виконавця. Звіт Доходи за документом формується у документах Наряд-замовленняд та Видаткова накладна .
Кнопка “Відкрити картку контрагента” відкриває відповідну картку:
Кнопка “Відкрити картку автомобіля” відкриває відповідну картку:
Функція "Дії з буфером обміну" дозволяють скопіювати дані табличної частини та вставити їх в інший документ: