Команди документа
Командна панель документа включає спеціально розроблені кнопки, які відкривають вікна різних звітів та обробок чи призначені до виконання певних дій із документом. Залежно від розташування - над шапкою або в табличній частині - панель має різний склад. Тому розділимо командні панелі на 2 види:
- що стосуються всього документа, вона знаходиться у верхній частині документа над його шапкою,
- що відноситься до табличної частини документа (детально у наступному розділі).
Розглянемо командну панель документа, яка розташована у верхній частині документа над його шапкою .
Основні складові командної панелі документа:
- звіт Руху документів,
- структура підпорядкованості Дерево документів,
- функція прикріплення файлу з фотографією оригіналу документа,
- параметри об'єктів,
- звіт Взаєморозрахунки,
- кнопки вибору періоду,
- кнопки виконання дії "Провести", "Скасувати проведення", "Створити на підставі".
- звіт Доходи за документом (накладний),
- кнопки відкриття карток контрагента та автомобіля,
- буфер обміну
- підпис
- перегляд історії змін.
Нижче опис основних функцій та звітів.
Кнопка “Рухи документа” формує звіт з руху документа з регістрів та рахунків. Цей звіт має дві відповідні закладки.
Звіт Руху документа з регістрів формується у межах тих регістрів, які торкнулися цієї операцією. За документом Наряд-замовлення це партії товарів (якщо має місце реалізація товару), історія рухів товарів (якщо має місце реалізація товару), вироблення виконавців, взаєморозрахунки покупців.
Кожен звіт по певному регістру можна розкрити, натиснувши "+".
Партії товарів (звіт Руху документа з регістрів):
Історія рухів товарів (звіт Руху документа з регістрів):
Вироблення виконавців (звіт Руху документа з регістрів):
Взаєморозрахунки покупців (звіт Руху документа з регістрів):
Звіт Руху документа за рахунками подає дані у вигляді таблиці з проводками за кореспондуючими рахунками (аналогічними бухгалтерськими):
Кнопка “Дерево документів” формує структуру підпорядкованості документів щодо певної операції:
Кнопка “Взаєморозрахунки” формує відповіднийзвіт із покупцями (наряд-замовлення, видаткова накладна) або постачальниками (прибуткова накладна):
Кнопка "Вибір періоду" відкриває відповідне вікно, в якому можна задати день, місяць, рік для виведення списку документів, обмеженого періодом:
Кнопка “Доходи за документом” формує звіт з аналізу доходів від операції, включаючи ціну та суму приходу та продажу (щодо вартості робіт, ціна приходу відповідає вартості нормо-години виконавця), додаткові витрати (комісійна винагорода), маржу у вартісному та процентному відношенні, а також вартість роботи виконавця. Звіт Доходи за документом формується у документах Наряд-замовленняд та Видаткова накладна .
Кнопка “Відкрити картку контрагента” відкриває відповідну картку:
Кнопка “Відкрити картку автомобіля” відкриває відповідну картку:
Функція "Дії з буфером обміну" дозволяють скопіювати дані табличної частини та вставити їх в інший документ: