Принципи роботи з документами, довідниками та звітами
Оперативний облік у DieselService передбачає заповнення довідників, оформлення документів та формування звітів. Для кожного виду робіт програмою передбачено спеціальні форми заповнення даних, набори команд, обробок та звітів, а також друкованих форм.
Для швидкої орієнтації та навігації за документацією введемо базові визначення.
Будь-яка робоча зона довідників , списків , документів функціонально складається з:
- форми (поля для введення та/або відображення даних),
- командну панель (панель навігації, інструментів, кнопок, меню).
Робоча зона документів візуально ділиться на 2 частини :
- Верхня частина або Шапка (перша вкладка для документів, що передбачають не горизонтальне зонування інтерфейсу, а за вкладками) містить регламентну інформацію про реквізити документа.
- Основна частина складається з однієї або декількох вкладок, що мають загальну назву Табличні частини.
Основна частина може містити внизу додатковий блок – Підвал , який містить підсумкові суми та спеціальну інформацію: дані про залишки, аналоги, знижки.
Докладно про заповнення документів, роботу зі списками та звітами, а також про набори команд у наступних підрозділах цього розділу:
- Форма та командна панель списку документів
- Форма шапки документа
- Командна панель документа
- Командні панелі табличної частини документа
- Командні панелі звітів
Прикладом документа вибрано Наряд-замовлення як основний документ підсистеми Автосервіс.
У цих підрозділах розглянуто основні принципи та можливості роботи з інформацією в DieselService, надано рекомендації щодо коректного заповнення реквізитів у документах, показано формування різних звітів за допомогою кнопок на командній панелі списку документа або у формі самого документа, розібрано призначення звітів.