Принципи роботи з документами, довідниками та звітами

Оперативний облік у DieselService передбачає заповнення довідників, оформлення документів та формування звітів. Для кожного виду робіт програмою передбачено спеціальні форми заповнення даних, набори команд, обробок та звітів, а також друкованих форм.

Для швидкої орієнтації та навігації за документацією введемо базові визначення.

Будь-яка робоча зона довідників , списків , документів функціонально складається з:

  • форми (поля для введення та/або відображення даних),
  • командну панель (панель навігації, інструментів, кнопок, меню).

Робоча зона документів візуально ділиться на 2 частини :

  1. Верхня частина або Шапка (перша вкладка для документів, що передбачають не горизонтальне зонування інтерфейсу, а за вкладками) містить регламентну інформацію про реквізити документа.
  2. Основна частина складається з однієї або декількох вкладок, що мають загальну назву Табличні частини.

Основна частина може містити внизу додатковий блокПідвал , який містить підсумкові суми та спеціальну інформацію: дані про залишки, аналоги, знижки.

Докладно про заповнення документів, роботу зі списками та звітами, а також про набори команд у наступних підрозділах цього розділу:

  1. Форма та командна панель списку документів
  2. Форма шапки документа
  3. Командна панель документа
  4. Командні панелі табличної частини документа
  5. Командні панелі звітів

Прикладом документа вибрано Наряд-замовлення як основний документ підсистеми Автосервіс.

У цих підрозділах розглянуто основні принципи та можливості роботи з інформацією в DieselService, надано рекомендації щодо коректного заповнення реквізитів у документах, показано формування різних звітів за допомогою кнопок на командній панелі списку документа або у формі самого документа, розібрано призначення звітів.