Заявка на обслуговування

Документ Заявка на обслуговування знаходиться в підсистемі Автосервіс та призначений для реєстрації заявок на технічне обслуговування/ремонт автомобіля, а також планування тимчасових та матеріальних ресурсів для виконання вищезазначених робіт.

Після погодження з клієнтом дати та тривалості обслуговування автомобіля відповідальний співробітник служби автосервісу створює документ Заявка на обслуговування шляхом створення нового документа в журналі документів, або з використанням об'єкта Планувальник робіт або План робіт. У цьому випадку використовується відповідна кнопка на додатковій панелі інструментів, або на не поміченому кольором комірці форми планувальника виконується подвійний клік миші.

У заявці на ремонт необхідно вказати найменування контрагента, дані автомобіля, тривалість ремонту та інші реквізити. Найменування посту, дата та час початку ремонту заповнюються у відповідних полях заявки автоматично згідно з даними виділеного у плані робіт вільної комірки. При спробі користувача вказати тривалість ремонту, що перевищує доступний вільний час на цій посаді, йому буде видано відповідне повідомлення. Табличну частину можна заповнити та оновити з документа-підстави, скориставшись відповідною кнопкою на нижній панелі меню. 

Документ Заявка на обслуговування містить деякі реквізити, опис яких, зважаючи на їх часті вживання, винесено у відповідний розділ довідкової інформації, який знаходиться тут

На підставі Заявки на обслуговування можна створити документ Наряд-замовлення. При цьому набір значущих реквізитів із заявки на замовлення буде перенесений автоматично. 

Перегляд інформації про заявку, її зміну або видалення можливе за допомогою меню, що випадає при подвійному кліку на зайнятій (виділеній кольором) комірки Плану/Планувальника робіт.