Планувальник робіт

Для візуалізації завантаженості СТО підприємства та можливості ефективного планування його роботи розроблено 2 механізми

  1. Планувальник, що працює за виконавцями.
  2. План робіт, що працює за постами

Доступ до механізмів - у підсистемі Сервіс. Є можливість встановити одного з них на Початкову сторінку.

Планувальник робіт має такий вигляд:  

Ведення планувальника за постами чи за співробітниками керується в налаштуваннях Цеху ремонту:

У шапці значення "Дата планування" відповідає поточна дата. При цьому користувач може встановити дату та день тижня, для яких необхідно вивести план робіт. У рядках форми представлена шкала часу, ціна поділу якої може бути змінена (настроювання значення “крок планувальника” в константах ).

Для індивідуального налаштування розміру колонок та рядків таблиці Планувальника потрібно відкрити “Налаштування” по відповідній команді:

У колонках Планувальника представлені виконавці робіт, які в даний час можуть обслуговувати лише один автомобіль. Виконавцями можуть бути співробітники підприємства, які є виконавцями (у картці співробітника встановлені відповідні параметри: виконавець, “виводити в планувальнику” та Графік роботи).

Операції з обслуговування автомобіля клієнта мають певну тривалість. Зайнятість (вихідний день) того чи іншого виконавця позначається у планувальнику сірим кольором. Таким чином, оператор системи завжди може бачити: які виконавці зайняті, які вільні, на які час і дату можна призначити роботи з автомобілем. 

Після узгодження допустимого та зручного для клієнта часового інтервалу оператор створює документ Заявка на обслуговування . Цю операцію можна здійснити за допомогою відповідної кнопки на додатковій панелі інструментів Планувальника або подвійного кліку на вільному (не виділеному сірим кольором) комірці.

Кнопка "Приховати заявки" дозволяє збільшити корисний простір Планувальника за рахунок приховування правої частини вікна Планувальника з інформацією про заявки. Щоб розгорнути інформацію про заявки, необхідно натиснути кнопку “Відобразити заявки” або клікнути на заповненому осередку з видом робіт.

Права частина Планувальника дає інформацію про перелік заявок і позначає ту, що є наразі виділеною (активною), а нижче виводиться її склад. Гиперпосилання на номер/дату заявки та контрагента дозволяють відкрити перелік команд: можно відкрити заявку, роздрукувати, сформувати звіти. Зверху є командний рядок, де можна поставити фільтр на певного виконавця і провести наступні дії:

   

У програмі реалізовано принцип фарбування осередків планувальника за допомогою різних маркерів . Залежно від інформації, зазначеної в Заявці на обслуговування, відповідні осередки в планувальнику набувають певного кольору. Так, можна позначити співробітника, який оформив заявку на обслуговування, та визначити статус робіт: належність до конкретного посту чи цеху, а також хід виконання (заявка, у роботі, наряд-замовлення "оформлено" або "закрито" тощо).

Цей документ містить деякі реквізити, опис яких, зважаючи на їх частого вживання, винесено у відповідний розділ довідкових матеріалів – Загальні реквізити документів

На підставі створеної Заявки на ремонт можна створити документ Наряд-замовлення. При цьому набір значних реквізитів із Заявки на замовлення буде перенесений автоматично. Перегляд інформації про Заявку, її зміну або видалення можливо за допомогою меню, що з'являється при подвійному кліку на зайнятому Заявкою осередку Планувальника.