Склади, цехи, салони

У складі підприємства автобізнесу можна назвати такі основні типи структурних підрозділів виробничого характеру:

  • склад - підрозділ, що відповідає за зберігання ТМЦ;
  • цех - підрозділ, що займається ремонтом та обслуговуванням автомобілів;
  • салон - підрозділ, що займається продажем автомобілів.

Список структурних підрозділів стає доступним при натисканні гіперпосилання «Склади, Цехи, Салони» . Створення нового структурного підрозділу та зміна властивостей поточного здійснюється за допомогою екранної форми довідника «Склади, цехи, салони» . Довідник містить відомості про структурні підрозділи підприємства. Такими можуть бути склади підприємства, ремонтні цехи СТО, приміщення автосалону тощо.

Дод. префікс – додатковий префікс, що використовується при автоматичній нумерації документів та журналів цього складу. Поряд із префіксом номерів документів довідника «Фірми» допомагає швидко визначити належність документа до певного підприємства та складу.

Вид складу - перерахування, що визначає вид структурного підрозділу - Товарний , Цех , Салон . Залежно від виду структурні підрозділи можуть виконувати різні функції та брати участь у різних господарських операціях.

Тип складу – перемикач стає доступним при виборі для реквізиту Вид складу значення Товарний . Три значення: Звичайний , Зберігання та Комісія визначають перелік доступних складських операцій, які можна здійснювати з поточним складом.

Встановлення перемикача в положення Зберігання свідчить, що цей склад є місцем відповідального зберігання ТМЦ: такий склад можна приходити і переміщати ТМЦ, але реалізація такого складу неможлива. При створенні такого документа, як «Витратна накладна » , перелік доступних для вибору товарних складів буде обмежений згідно з реквізитом типу складу .

Значення типу складу Комісія призначено виділення операцій комісійної торгівлі.

Напрямок діяльності – реквізит дозволяє пов'язати поточний склад (цех, салон) з напрямком діяльності підприємства. Детально про напрямки діяльності можна прочитати у відповідному розділі довідкової інформації.

Об'єкт Х.Д. (за умовчанням) – об'єкт господарської діяльності за умовчанням. Цей реквізит дозволяє пов'язати склад (цех, салон) з об'єктом господарської діяльності. Докладно про об'єкти господарську діяльність можна прочитати у відповідному розділі довідкової інформації.

МОЛ , матеріально відповідальна особа - співробітник, на якого покладено матеріальну відповідальність за безпеку ТМЦ.

Категорія цін НЧ - категорія цін нормо-години. Залежно від напряму діяльності, бренду, виду ремонту, вартість нормо-години може відрізнятись. Види категорій цін нормо-години зібрано у довіднику «Категорії цін НЧ». Користувачеві системи надається можливість визначити, яке із значень цього довідника заповнюватиметься за замовчуванням для операцій, що здійснюються у поточному цеху.

Обробка друку – модуль друку, який містить набір друкованих форм документів. За бажанням замовника на етапі впровадження системи зовнішній вигляд друкованих форм документів може бути змінений, наприклад, відповідно до внутрішніх стандартів підприємства. Подібні зміни формуються у спеціальний «друкарський модуль» та постачаються окремо. За допомогою цього реквізиту користувач може вказати, чи слід використовувати стандартний комплект друкованих форм документів або спеціально розроблений.

Контрагент салон – проведення деяких господарських операцій з автомобілями, як-от покупка, передпродажна підготовка тощо. передбачає формування витрат та взаєморозрахунки з контрагентами. Салон як структурна одиниця підприємства не може виступати контрагентом у таких операціях. За допомогою реквізиту Контрагент-салон встановлюється взаємозв'язок між структурним підрозділом підприємства типу Салон та контрагентом Салон – значенням із довідника «Контрагенти» .