Автосервіс

Використання програмного комплексу DieselService дозволяє значною мірою оптимізувати облік та планування діяльності підприємства, що надає послуги з ремонту та обслуговування автотранспорту.

З'ясувати поточну завантаженість СТО, запропонувати клієнту дату та час його обслуговування, оформити заявку на виконання робіт (документ “Заявка на обслуговування”):

Оформити заявку це у наочній та зручній формі можна зробити за допомогою програмних механізмів Планувальник , або План робіт . Він стає доступним користувачеві, при натисканні гіперпосилання План робіт вертикальної навігаційної панелі (підсистема «Автосервіс»).

За замовчуванням Планувальник робіт розташований на робочому столі користувача системи. Користувач може вибрати відповідну форму планувальника, а також прибрати її з відображення через індивідуальні налаштування робочого столу. У “Плані робіт” деталізація майбутніх робіт відбувається лише на рівні документа “Заявка обслуговування”. Екранна форма програмного механізму План робіт: Механізм “Планувальник” дозволяє вести облік майбутніх робіт з деталізацією за конкретним виконавцем, постом, часом виконання та зазначенням послуг. Екранна форма програмного механізму Планувальник: Після погодження з клієнтом та виконавцями часу та місця виконання робіт, зареєструвавши відповідну заявку , оператор системи може перейти до формування електронного документа Наряд-замовлення – основного документа автосервісу, який поєднує в собі технічне завдання на обслуговування автомобіля, список необхідних запасних частин та матеріалів , і навіть розрахунок вартості робіт. Наряд-замовлення можна створити на підставі раніше зареєстрованої заявки, при цьому відомості із заявки будуть автоматично перенесені на Наряд-замовлення. Підбір запасних частин, матеріалів, видів технологічних операцій провадиться за допомогою багаторівневого довідника « Номенклатура ». При підборі запчастин можна отримати відомості про наявність аналогів для кожної товарної позиції, ціну та залишки на складах підприємства. При доборі технологічних операцій (робіт) у наряд-замовленні переносяться кількість нормо-годин, необхідні їх проведення. Окрім оплати за тарифами нормо-години, передбачено інші типи тарифікації робіт виконавців. Також, при розрахунку ціни виконуваних на наряду-замовленні робіт, враховується тип ремонту, що виконується , і категорія цін нормо-години , дозволяючи таким чином вибудувати гнучку цінову політику підприємства. На підставі наряд-замволенні користувач може автоматично сформувати електронні документи " Рахунок-фактура ", " Акт виконаних робіт ", " Податкова накладна ". Для всіх вищезгаданих документів програми передбачені друковані форми. Оплата робіт на наряд-замовлення фіксується в системі за допомогою електронних документів « Прибутковий касовий ордер » та « Банківська виписка ». Розрахунок оплати виконавцям провадиться безпосередньо у наряд-замовленні, відповідно до обраного типу тарифікації робіт. Підсумкові відомості про вироблення виконавців за період (з можливою деталізацією на замовлення-вбрання) можна отримати у звіті « Вироблення » (вертикальна навігаційна панель підсистеми «Автосервіс»): Відомості про всі коли-небудь виконані підприємством роботи для певного клієнта та його автомобіля можна отримати за допомогою звіту « Історія автомобіля »: