Автосервіс

Використання програмного комплексу DieselService дозволяє значною мірою оптимізувати облік та планування діяльності підприємства, що надає послуги з ремонту та обслуговування автотранспорту.

З'ясувати поточну завантаженість СТО, запропонувати клієнту дату та час його обслуговування, оформити заявку на виконання робіт (документ Заявка на обслуговування):

Оформити заявку це у наочній та зручній формі можна зробити за допомогою програмних механізмів Планувальник, або План робіт. Він стає доступним користувачеві, при натисканні гіперпосилання План робіт вертикальної навігаційної панелі (підсистема Автосервіс).

За замовчуванням Планувальник робіт розташований на робочому столі користувача системи. Користувач може вибрати відповідну форму планувальника, а також прибрати її з відображення через індивідуальні налаштування робочого столу. У Плані робіт деталізація майбутніх робіт відбувається лише на рівні документа Заявка на обслуговування. Екранна форма програмного механізму План робіт: Механізм Планувальник дозволяє вести облік майбутніх робіт з деталізацією за конкретним виконавцем, постом, часом виконання та зазначенням послуг. Екранна форма програмного механізму Планувальник: Після погодження з клієнтом та виконавцями часу та місця виконання робіт, зареєструвавши відповідну заявку, оператор системи може перейти до формування електронного документа Наряд-замовлення – основного документа автосервісу, який поєднує в собі технічне завдання на обслуговування автомобіля, список необхідних запасних частин та матеріалів, і навіть розрахунок вартості робіт. Наряд-замовлення можна створити на підставі раніше зареєстрованої заявки, при цьому відомості із заявки будуть автоматично перенесені на Наряд-замовлення. Підбір запасних частин, матеріалів, видів технологічних операцій провадиться за допомогою багаторівневого довідника Номенклатура. При підборі запчастин можна отримати відомості про наявність аналогів для кожної товарної позиції, ціну та залишки на складах підприємства. При доборі технологічних операцій (робіт) у Наряд-замовленні переносяться кількість нормо-годин, необхідні їх проведення. Окрім оплати за тарифами нормо-години, передбачено інші типи тарифікації робіт виконавців. Також, при розрахунку ціни виконуваних на наряду-замовленні робіт, враховується тип ремонту, що виконується , і категорія цін нормо-години, дозволяючи таким чином вибудувати гнучку цінову політику підприємства. На підставі наряд-замволенні користувач може автоматично сформувати електронні документи Рахунок-фактура, Акт виконаних робіт, Податкова накладна. Для всіх вищезгаданих документів програми передбачені друковані форми. Оплата робіт на наряд-замовлення фіксується в системі за допомогою електронних документів Прибутковий касовий ордер та Банківська виписка. Розрахунок оплати виконавцям провадиться безпосередньо у наряд-замовленні, відповідно до обраного типу тарифікації робіт. Підсумкові відомості про вироблення виконавців за період (з можливою деталізацією на замовлення-вбрання) можна отримати у звіті Виробка (вертикальна навігаційна панель підсистеми Автосервіс): Відомості про всі коли-небудь виконані підприємством роботи для певного клієнта та його автомобіля можна отримати за допомогою звіту Історія автомобіля: