Аналіз та планування

Для ефективного управління підприємством, керівник повинен точно уявляти структуру ресурсів підприємства, напрям і ефективність їх руху, розмір прибутку тих чи інших напрямів діяльності підприємства в цілому, або його окремих підрозділів. Забезпечити керівника необхідною аналітичною інформацією покликані численні програмні інструменти, створені розробниками DieselService . Підсумкові відомості про розмір дебіторської/кредиторської заборгованості за аналізований період, вартість активів підприємства (з розбивкою за типами активів), доходи та витрати (за статтями), фінансові результати (розмір отриманого доходу/понесених збитків) – усі ці дані можна отримати у звіті « Аналіз діяльності підприємства » (посилання на вертикальній навігаційній панелі підсистеми «Фінанси»). Відомості про залишки та рух коштів за рахунками та в касах підприємства за вибраний період доступні за допомогою звіту « Гроші на рахунках » (посилання на вертикальній навігаційній панелі підсистеми «Фінанси»). У звіті передбачена можливість деталізації залишків та руху грошей за об'єктами господарської діяльності , статтями фінансового аналізу , контрагентами тощо. Звіт « Взаєморозрахунки » дозволяє отримати відомості про взаєморозрахунки з контрагентами, розмір дебіторської / кредиторської заборгованості та її зміну за вказаний період (посилання на звіт знаходиться на вертикальній навігаційній панелі кількох підсистем). Під час формування звіту передбачено можливість відбору та деталізації даних за різними параметрами. Для аналізу створених та проведених наряд-замовлень у розрізі цехів, виконавців та видів робіт передбачено звіт « Аналіз робіт із наряд-замовлень » (вертикальна навігаційна панель підсистеми «Автосервіс»). Під час формування звіту можна вибирати певні цехи , виконавців , типи ремонтів та інші параметри відбору даних. Зручним інструментом аналізу господарської діяльності підприємства є « Економічний звіт про прибуток » (посилання на звіт розташований на вертикальній навігаційній панелі підсистеми «Фінанси»). Звіт містить відомості про доходи та витрати підприємства за зазначений період з розбивкою за напрямами діяльності та об'єктами господарської діяльності (опціонально). Доходи у звіті розподілені за видами згідно з джерелами їх виникнення (реалізовані різні форми подання блоку доходів). Розподіл витрат за статтями відбувається згідно з їхньою структурою, описаною у довіднику « Види фінансових витрат ». Отримати оперативні відомості про обороти підприємства, кількість та вартість реалізованих товарів та послуг, діючі товарні націнки та отриманий за зазначений період доход – все це можливо за допомогою « Звіту з прибутку » (посилання на звіт розташоване на вертикальній навігаційній панелі підсистем «Склад» і « Автосервіс»). Користувач системи може вказати види документів, на підставі яких збирається інформація про доходи, а також різні рівні деталізації даних. Звіт « Неоплачені видаткові документи » дозволяє з'ясувати, за які поставки та за якими роботами з нашим підприємством ще не розрахувалися або розрахувалися лише частково (посилання на звіт розташоване на вертикальній навігаційній панелі підсистеми «Склад»). Документ Закриття періоду перерозподіляє сальдо за рахунком 39 між оплатою та виробленням і закриває рахунки витрат і доходів на фінансовий результат, а так само закриває негативне сальдо за рахунком 30В. Таке сальдо може виникати в результаті накопиченої помилки округлення при перерахунку сум з дорожчої валюти в дешевшу.