Співробітники
Доступ до довідника Співробітники перебувають у підсистемах Підприємство та Зарплата .
Довідник містить відомості про працівників і посадових осіб підприємства, а також параметри та дані, необхідні для розрахунків із заробітної плати та собівартості послуги, що продається (роботи), тобто. вартості виробітку виконавців у наряд-замовлень. Довідник дозволяє об'єднувати кількох виконавців у бригади, визначати ознаку виконавця (внутрішній штатний співробітник або зовнішній підрядник), заповнювати тариф виконавцю та встановлювати графік роботи, а також налаштовувати комунікацію за допомогою месенджерів та інших каналів зв'язку.
Реквізити картки співробітника: Найменування – ПІБ людини або найменування бригади.
Виконавець та Зовнішній співробітник – перший реквізит визначає, чи може поточне значення довідника (людина, бригада, підрядник) використовуватись у документі Наряд-замовлення та Заявка на обслуговування , другий – встановлюється для зовнішнього виконавця (не обов'язково людини, яка може бути сторонньою організацією, яка називається по -іншому підрядником). Установка прапорця робить доступними для заповнення реквізити, об'єднані в групу нижче (тип тарифу, виводити планувальника, графік роботи, код виконавця).
Код виконавця – службовий код, який вноситься до друкованих форм документів та покликаний приховати (замінити) ПІБ конкретного виконавця або найменування бригади, наприклад, від замовника робіт. Також код використовується в обробці Планувальник робіт для позначення виконавця.
Тип виконавця – цей перемикач дозволяє визначити, чи є поточний елемент довідника окремим виконавцем, чи це бригада – кілька співробітників, об'єднаних в один логічний осередок, у межах якого кожному співробітнику можна призначити відсоток участі для розподілу суми винагороди за виконану роботу. Установка перемикача у положення «Бригада» робить доступною відповідну вкладку екранної форми, що дозволяє вказати склад бригади, тобто. заповнити її перелік. У деяких випадках зручніше складати бригаду безпосередньо в документі Замовлення , там можна вибрати різні системи розподілу частки участі виконавців.
Ознака (прапорець) Виводити у Планувальнику встановлюється, коли підприємство веде планування завантаження цехів СТО за допомогою оформлення Заявок на обслуговування . Збережені заявки відображаються в обробці Планувальник робіт , яка доступна в підсистемі Автосервіс і найчастіше встановлюється на початковій сторінці користувачів. Заявки можна заводити безпосередньо у Планувальнику.
Графік роботи – значення вибирається із довідника Графіки роботи (доступ у підсистемі Автосервіс ), найчастіше це Основний графік, у якому встановлено Робочий графік із заповненим режимом роботи СТО та календарем поточного року. Можна створити індивідуальний графік співробітника чи змінний.
Тип тарифу – елемент класифікатора Типи Тарифікації може мати значення Відсоток від суми або Тариф нормогодини, є розміром винагороди виконавця за виконану роботу.
Вкладка Реєстраційна інформація :
- Посада – реквізит відповідного класифікатора;
- особисті дані працівника;
- обов'язковий реквізит Контрагент – елемент однойменного довідника , який встановлює зв'язок між двома довідниками для одного співробітника (для нарахування та виплати зарплати використовується довідник . , також цей довідник використовується для оплати робіт/послуг зовнішнього виконавця;
- Штрих-код співробітника – необхідний реквізит для входу в мобільний додаток АРМ Механіка .
Вкладка Дані із зарплати :
- Оклад (необхідний автоматичного заповнення відповідної графи у документіНарахування ЗП );
- Номер платіжної картки (інформаційне поле);
- Стаття виплати ЗП (необхідна для коректного відображення даних щодо оплати праці співробітника та зовнішнього виконавця в управлінських звітах, є елементом довідника Статті ФА )
Вкладка Канали оповіщення заповнюється у випадках, як у програмі організована система внутрішніх оповіщень серед персоналу. Для роботи системи потрібно включити підсистему Повідомлень та планування завдань у розділі Константи .