Параметри користувачів

Параметри користувачів – системні обмежувачі прав користувачів у програмі. Залежно від рівня доступу та повноважень користувача кожному встановлюються значення параметрів. Докладніше – у розділі Адміністрація конфігурації .

Параметри користувачів об'єднані в так звані набори . У картці користувача обов'язково встановлюється певний набір . Доступ до картки користувача знаходиться у довіднику Користувачі у підсистемі Налаштування . У картці користувача значення набору встановлюється у відповідному полі. У самій картці ми бачимо значення параметрів, але змінити ці значення можна лише у наборі чи самій картці користувача, якщо параметр встановлено ознака “персональний”.

Щоб змінити значення параметра у користувачів з однаковим набором, потрібно змінити картку параметра. Це можна зробити двома способами:

  • безпосередньо у картці параметра у довіднику Набори параметрів користувачів , що знаходиться в підсистемі Налаштування
  • з картки користувача (довідник Користувачі в підсистемі Налаштування ) перейти до картки параметра користувача та також, відкривши картку параметра, вносити коригування

Редагування значень здійснюється за допомогою вікна "Параметри користувачів", яке відкривається в наборі при подвійному клацанні миші на рядку з потрібним параметром:

  • Власник - найменування поточного набору параметрів користувачів;
  • Параметр – найменування поточного параметра;
  • Значення – це значення поточного параметра. Значення параметрів можуть бути довільного типу та залежать від їх призначення: булеви значення «так/ні», посилання на елементи довідників системи, набори зумовлених розробником констант тощо;
  • Персональний параметр – ознака, що визначає можливість зміни значення поточного параметра користувача, якому призначено поточний набір параметрів.

Перелік наборів параметрів користувачів за групами:

Група «Глобальні»:

201 Дозволити редагувати налаштування – значення « так/ні ».

202 Рівень доступу – перерахування (набір ролей), що дозволяє реалізувати механізм блокування даних за певний період. Передбачені такі ролі: "Оператор", "Бухгалтер", "Головний бухгалтер", "Економіст".

203 Період (у днях), відкритий для редагування документів – кількість днів, від поточної дати до дати створення документа (іншими словами «вік» документа в днях), після якого користувачеві забороняється коригувати документ. Наприклад, значення цього параметра, що дорівнює «1», дозволяє користувачеві з поточним набором параметрів працювати тільки з документами поточного дня.

204 Дозволити змінювати зафіксовану картку номенклатури – значення « так/ні », визначає можливість вносити правки до зафіксованої картки номенклатури .

205 Дозволити міняти фірму для складського обліку – значення « так/ні », визначає можливість змінювати значення реквізиту фірма складського обліку .

206 Дозволити призначати знижки – значення « так/ні ».

207 Дозволити відпускати товари нижче середньозваженої собівартості – значення « так/ні/Послуги/Товари ».

209 Дозволити видаляти документи, якщо є підлеглі – значення « так/ні » визначає право користувача позначати на видалення документ, який є підставою для інших документів системи.

210 Стандартний склад – значення реквізиту « склад » за замовчуванням, для тих типів документів, в яких потрібна вказівка складу з типом «товарний». Цей параметр має пріоритет над значенням, зазначеним у константах системи .

211 Дозволити робити позначки про проходження сервісних кампаній – значення « так/ні ».

212 Дозволити встановлювати ознаку згоди за персональними даними – значення « так/ні ».

213 Поріг призначення знижки на послуги – максимально допустиме значення знижки на послуги у відсотках від суми вартості послуг без знижки.

214 Поріг призначення знижки на товари – максимально допустиме значення знижки на товар у відсотках від суми вартості товару без знижки.

215 Використовувати застосованість до моделей автомобілів при доборі номенклатури – значення « так/ні ».

216 Заборонити користувачеві переглядати собівартість товарів – значення « так/ні ».

217 Використовувати обмеження прав доступу на об'єктах ХД – значення « так/ні ».

218 Дозволити перевищення кредиту – значення « так/ні ».

219 Дозволити повернення покупця без витратного документа – значення « так/ні ».

220 Автозапуск зовнішньої обробки – визначає право користувача здійснювати автоматичний запуск зазначеної зовнішньої обробки системи.

221 Дозволити змінювати зафіксовану картку контрагента – значення « так/ні ».

222 Заборона редагування номенклатури – значення « так/ні ».

223 Заборона перегляду картки контрагента – значення « так/ні ».

224 Заборона редагування картки контрагента – значення « так/ні ».

225 Заборона редагування картки статті ФА – значення « так/ні ».

226 Дозволити ручне редагування найменування моделі автомобіля – значення « так/ні ».

227 Дозволити коригувати рік випуску, дати продажу та початку гарантії у картці автомобіля – значення « так/ні ». 228 Дозволити призначати ручні знижки програмі лояльності – значення « так/ні ».

229 Виводити попередження про заборону редагування – значення « так/ні ».

230 Установки електронної пошти .

231 Дозволити запис картки автомобіля без держ. номери – значення «так/ні». Призначений відключення контролю заповнення держ. номери для певних користувачів, має сенс лише за включеному у константах контролю заповнення держ. номери.

232 Виводити курси валют у заголовку – значення «так/ні». Інформація про поточний курс валют буде виведена у заголовок програми.

233 Дозволити надсилання файлів у месенджери – значення «так/ні».

234 Використовувати одноповерховість табличних частин документів – значення «так/ні».

235 Використовувати одноповерховість табличних у списках документів – значення «так/ні».

Група «Робота з документами»:

301 Заборона введення касових документів копіюванням – значення « так/ні ».

302 Заборонити вручну встановлювати ціни у витратних документах – значення « так/ні » (ціни автоматично призначаються системою відповідно до заданих правил ціноутворення).

303 Заборонити коригування розрахункових сум у витратних документах – значення « так/ні » (суми розраховуються автоматично).

304 Основний покупецьконтрагент за замовчуванням для витратних документів.

305 Основний постачальникконтрагент за замовчуванням для прибуткових документів.

306 Дозволити введення АВР на підставі непроведеного Наряд-замовленняу – значення « так/ні ». Якщо так , то документ Акт виконаних робіт можна створити тільки для проведеного Наряд-замовленняу .

307 Дозволити коригувати табл. частина переміщення під Наряд-замовленняом - значення " так/ні ", визначає можливість коригувати документ Переміщення , що автоматично створюється при складанні документа Наряд-замовлення.

308 Дозволити друк переміщень – значення « так/ні ».

309 Дозволити редагувати проведене переміщення – значення « так/ні ».

310 Дозволити редагувати проведену прибуткову накладну – значення « так/ні ».

311 Дозволити редагувати проведені касові ордери – значення « так/ні ».

313 Дозволити друк непроведеного АВР – значення « так/ні ».

314 Помилка округлення ПДВ виділяти кольором і не проводити документи – значення « так/ні ».

315 Дозволити коригувати переміщення під проведеним Наряд-замовленняом – значення « так/ні ».

316 Контроль заповнення «видав», «отримав» для переміщень – значення « так/ні ».

317 Дозволити редагувати проведений рахунок-фактуру – значення « так/ні ».

318 Контроль актуальності договору у видаткових документах – значення « так/ні ».

319 Дозволити редагувати проведені нарахування зарплати – значення « так/ні ».

321 Залишок товару у поточному рядку документа розраховувати за всіма складами – значення « так/ні ».

322 Дозволити знімати чужий резерв автомобіля – значення « так/ні ».

323 Дозволити перегляд чужих заявок на видачу грошей – значення « так/ні ».

324 Заборонити проведення РКО без заявки на видачу грошей, крім видачі ЗП та переміщення – значення « так/ні ».

325 Пряме додавання рядків до витратних документів замінити підбором – значення « так/ні ».

326 Види витратних документів параметрів 302,303 – визначає перелік витратних документів, котрим встановлено параметри 302,303.

327 Дозволити доступ до РКО на виплату ЗП – значення « так/ні ».

328 Дозволити заповнення цін видаткових документів за вартістю партій – значення « так/ні ».

329 Контроль однорідності переваг на поворотній накладній – значення « так/ні ».

330 Не виконувати контроль заповнення даних документа за налаштуваннями в константах – значення « так/ні ».

331 Використовувати факсиміле у друкованих формах документів – значення « так/ні » .

332 Не перераховувати ціну в документі при повторному виборі товару – значення « так/ні », призначене для збереження спочатку встановлених цін у документі при повторному виборі товару.

333 Заборона проведення ДТ без підпису – значення «ні/Послуги/Товари/Товари та послуги», регулюється контроль підпису: заборона без підпису всього документа або вибірково без підпису на товари чи послуги.

334 Заборона вибору режиму оплати "Не відносити на взаєморозрахунки" - з аппрет працює для всіх видів операцій, крім тих, для яких "Не відносити на взаєморозрахунки" є єдиним режимом оплати.

335 Дозволити єдину послугу під час друку чека з ПКО – Призначений для керування можливістю перед друком чека виведення додаткової форми параметрів, в якій задаються параметри механізму "Єдина послуга". Вимагає записаного документа, тобто не можна вивести чек, якщо документ не буде записано. При вимкненому параметрі працює попередній механізм, який не вимагає запису документа перед печаткою чека.

336 Дозволити продавати товар при взаємному блокуванні резерву – значення «так/ні».

337 Не заповнювати касу за замовчуванням у касових документах – значення «так/ні».

338 Дозволити друкувати фіскальний чек – значення «так/ні».

Група «Робота із Наряд-замовленняами»:

401 Автоматичне створення переміщень – значення « так/ні ».

402 Проведення автоматично переміщень – значення « так/ні ». Якщо так , то автоматично створене на підставі Наряд-замовленняу переміщення також автоматично проводиться (застосовується у випадках, коли особа, яка оформляє Наряд-замовлення, одночасно є відповідальною за складські переміщення).

403 Здійснювати контроль заповнення пробігу – значення « так/ні ». Ця операція зобов'язує користувача вказувати пробіг автомобіля при складанні документа Наряд-замовлення, а також забороняє вказувати пробіг менше попереднього значення (у попередніх зверненнях клієнта).

405 Відкривати закритий(проведений) Наряд-замовлення – значення « так/ні », визначає можливість зробити (скасувати проводку документа).

406 Перевести Замовлення – значення « так/ні ».

407 Використовувати додаткове форматування обов'язкових осередків ДТ – значення « так/ні », якщо параметр активний, то в заповнених осередках залежно від виду номенклатури товар або послуга буде використаний шрифт певного кольору, порожні осередки з цими ознаками виділятимуться жовтим кольором.

409 Дозволити "вручну" змінювати % виконавцю - значення " так/ні ". При встановленні значення " ні " відсоток винагороди береться з картки співробітника .

410 Дозволити "НЕ СПИСИВАТИ" товар у Замовленні-наряді – значення « так/ні ». Дозволяє використовувати як склад-джерело товарів, що відпускаються в ремонт, службове значення « не списувати ». При виборі даного значення цей товар не братиме участі у рухах по складу.

411 Дозволити редагувати закритий непроведений ДТ – значення « так/ні ». Якщо Наряд-замовлення переведено в стан «закрито», можна позбавити користувача редагувати його.

412 Стандартний цех – це значення реквізиту « Цех » за замовчуванням, яке використовується при створенні документа Наряд-замовлення та інших документів підсистеми Автосервіс .

413 Перевірити автомобіль за обов'язковими сервісними кампаніями – значення « так/ні ».

414 Запитувати виконавця під час вибору – значення « так/ні ».

415 Дозволити коригувати норму часу у документі, якщо вона не задана для послуги – значення « так/ні ».

416 Контроль заповнення страхової інформації – значення « так/ні ».

417 Контроль заповнення кодів скарг клієнта – значення « так/ні ».

418 Вимагати заповнення постів для ДТ, виконуваних у цеху шляхом оптимізації за постами – значення « так/ні ».

419 При виборі автомобіля перевіряти активні пропозиції – значення « так/ні ».

420 Дозволити друк непроведеного Замовлення-Вбрання – значення « так/ні ».

421 Використовувати маркер користувача при першому записі документа – значення « так/ні ».

422 Заборонити коригувати узгоджену дату видачі автомобіля – значення « так/ні ».

423 Додавати рядок табличної частини під час введення заявки на обслуговування з планувальника – значення « так/ні ».

Група «Робота з документами салону»:

502 Контроль суми PDI під час продажу автомобіля – значення « так/ні » визначає можливість оформлення продажу автомобіля без передпродажної підготовки.

503 Дозволити закривати досьє автомобіля – значення « так/ні ».

504 Дозволити відкривати досьє автомобіля – значення « так/ні ».

505 За замовчуванням – значення реквізиту « Салон » за промовчанням, яке використовується для документів підсистеми Автосалон .

Група «Робота з витратною накладною»:

601 Виводити в друкованій формі РН обов'язок контрагента - значення « так/ні ».

602 Виводити в друкованій формі РН результат кількості та вага – значення « так/ні ».

603 Дозволити друкувати непроведену витратну накладну – значення « так/ні ».

604 Дозволити редагувати проведену витратну накладну – значення « так/ні ».

605 Режим проведення видаткової накладної – значення «повне»/«попереднє».

606 Дозволити використовувати склади в табличній частині - значення " так/ні ". Визначає можливість відпуску товарів із різних складів по одній видатковій накладній.

Група «Робота зі звітами»:

701 Виводити рухи в історії рухів продуктів - значення « так/ні ». Визначає необхідність виведення документів переміщення у звіті "Історія руху товарів".

702 Заборонити редагувати друковані форми документів та звітів – значення « так/ні ».

703 Дозволити виведення прибутку у звітах – значення « так/ні ».

Група «Робота з інтерфейсом»:

801 Виділяти проведені документи кольором – значення « так/ні », залежно від значення комірки з датою і номером проведеного документа виділяються зеленим кольором.

802 Показувати закупівельну ціну у доборі – значення « так/ні ».

803 Період списку документів – визначає період списку документів: «Весь період», «Цей місяць», «Цей тиждень», «Сьогодні».

804 У списках номенклатури завжди відображатимуться аналоги – значення « так/ні ».

805 Не відображати позначені видалення документи – значення « так/ні ».

806 Колір виділення проведених документів – за замовчуванням встановлено 212,240,212.

807 Колір виділення документів у стані "Резерв" – за замовчуванням встановлено 192, 192, 192.

808 Колір виділення проведених та переплачених документів – за замовчуванням встановлено 135, 206, 235.

809 Колір виділення проведених та оплачених документів – за замовчуванням встановлено 128,128,128.

810 Колір виділення проведених та частково оплачених документів – за замовчуванням встановлено 255, 228, 181.

811 Колір виділення рахунків із непроведеними документами реалізації – за умовчанням встановлено 230, 205, 195.

812 Колір виділення Замовлення нарядів, що підходять до прострочення дати видачі автомобіля – за замовчуванням встановлено 255,250,205.

813 Колір виділення Замовлення нарядів із простроченою датою видачі автомобіля – за замовчуванням встановлено 255,228,225.

Натискання кнопки « Заповнити значеннями за замовчуванням » встановлює всі значення поточного набору параметрів початковий стан, зумовлений розробниками системи.